Kawan Alam Maya

Wednesday, June 27, 2012

Present Blog Ni??

ASSALAMUALAIKUM...

Hai..hai..hai..

Masuk je kelas Technology  hari ni..semua terkejut bila tiba2 lecturer En.Sutha suh presnt blog yang kitorg create last week... Nasib baik la asni ada tambah mana yang patut...

Kebanyakan blog still under construction, so bila present semua cam cakap " saya 1st time buat blog dan belum edit apa2 lagi, still sama cam minggu lepas, tak sangka plak kena present hari ini.." ..hihii..

Tapi serius memang seronok tengok kawan2 lain present blog2 diorg. Orang kata blog menggambarkan personaliti seseorang yang kita tak tahu... Tak pasti la fakta ni boleh dipercayai ker tak..Tapi yang pasti masa present tadi, blog kawan2 yang dah bergelar ibu banyak cerita pasal anak, yang masih mood honeymoon of cause la cerita pasal saat2 indah bersama, ada gak girls yang tulis pasal makanan n resepi..Dan yang single2 cam asni of cause la tulis pun ntah apa2..takde tema2, rasa nak cerita, taip saja lah..

Anyways, this lesson is very good especially for the new blogger who 1st time create the blog. Actually, objektif belajar blog ini adalah untuk menambah pengetahuan bakal2 guru supaya menggunakan teknologi sebagai medium untuk berinteraksi dengan pelajar2 nanti. Bila ada blog sendiri, cikgu boleh masukkan nota atau info2 berguna untuk pelajar dan pelajar boleh rujuk pada bila2 masa.


Nota Keyboard: Hope blog ni boleh terus bertahan sehingga asni bergelar GURU...

No comments:

Post a Comment